Püski Vera Minden nap fontos döntéseket hozunk, főleg a vásárlások során, de vajon észrevesszük-e azt, hogy az általunk választott termék felelős márkával rendelkezik? A tudatosan felépített márkázás egyre gyakrabban jeleníti meg a vállalati felelősséget a termékek szintjén. A 21. századi vállalati…
Jánosik Dóra Edward R. Freeman szerint a vállalati politika alapját az érintettelmélet jelenti, amely alapján az érintettek érdekei beépülnek a vállalat működésébe. Ezért a vállalatok vezetőinek rendszeresen kommunikálniuk kell az érintettekkel, esetleges konfliktusok felmerülésekor pedig a helyzet…
Hesz Flóra Napjainkban egyre népszerűbbek a CSR tevékenységek a vállalatok körében. A megfelelő CSR aktivitásokkal nőhet a vállalat reputációja és megítélése, a fogyasztókat és az alkalmazottakat lojálisabbá teheti, hatékonyabb kommunikáció alakulhat ki az érintetteket. A vállalat vonzóbbá válhat a…